Generalforsamling 2016

• Rie blev som dirigent. Hanne og Dorthe som stemmetællere. Dorthe E. som referent.
  • Rie fremlagde beretningen.
    Der var kommentarer vedr. hærværk, bruge SSP, lokalavisen, beboerbladet, Godt samarbejde med lokalområdet.
    Pia vil gerne være kontaktperson vedr. f.eks. Lam. Iben kunne godt hjælpe med sager.
  • Godkendt
  • Der var kommentarer om at begynde at bruge crowdfunding.
  • Indkomne forslag:
    Erik havde stillet forslag om nye/større læskure.
    I første omgang skiller vi flokkene lidt anderledes. Der kan også komme mere kommunikation om hesteadfærd og hvad de kan tåle.
    Eksisterende skure trænger til vedligeholdelse. Man kunne gøre noget i den sammenhæng. Klaus foreslå man kunne lave nogen læskærme i første omgang, de kunne flyttes eller pilles ned, når der ikke er brug for dem. Forslaget sendes videre til vedligeholdelsesudvalget.
    Erik havde stillet forslag om at informere om nye tiltag, f.eks. round pen, udvidelse af fold, nye heste. Rie/bestyrelsen foreslår, at medlemmer, der har ideer om skilte laver et forslag og vender det med kommunikationsudvalget. Inez vil gerne lave skilte. Vi vil gerne have at børnene er med til at lave hesteportrætter. Dorthe vil gerne hjælpe med at laminere.
    Informationen trænger til at blive opdateret. Også på hjemmesiden.
    Man kunne holde en dag/eftermiddag, hvor hjemmesiden opdateres.
  • Rie, Lotte og Dorthe er på valg. Klaus vil også gerne stille op. Rie, Dorthe og Klaus blev valgt. Bestyrelsen består nu af Mathilde, Misha, Anja, Carina, Rie, Klaus og Dorthe. Revisorer: Julie Gaugler og Iben.
    Børnebestyrelsesmedlemmer: Der holdes nu 4 møder om året, hvor børnebestyrelsen er med. Caroline, Sonja, Mira, Dina, Jose, Carla, Filippa, Elvira, Emilie.
    Signe vil gerne være med i kommunikationsudvalget. Ellers er Lotte, Julie og Frederikke med.
  • Vedligeholdelsesudvalg: Inez vil gerne være muskelkraft. Sonja, HP, Klaus.
    Mathilde foreslår vi laver en slags årshjul.
    Begivenheder til årshjulet: Nytårskur, fastelavn, forårsloppemarked, fællesspisning oktober, nov., dec., jan, feb. Marts, april. Heste ud/heste ind. Sommergræs. Arbejdsdage september og april , Ridelejr i august. Forårsstævne maj. Halloween. Julestue. Betaling af kontingent i januar. Feriecamp påske, sommerferie, efterårsferie. Juletræsindsamling, 7&8 januar. Høstpicnic. Verdis have, uge 7 og 42. Påskejagt på hesteryg. Flere aktiviteter med børn og dyr. Stald/læskure forårsklargøring.  Infomøde foråret. Læmmeperiode april: Carla, Dorthe, Dina, Julie, Elvira, Sonja, Josefine, Caroline, Fillippa.
    Fortællingen om får og lam.
    Selvstændige initiativer vendes med bestyrelsen, hvis det er større initiativer.
    Årets knag: Indstillede:  Hele bestyrelsen. Mads, Lizette, Dina børneknag, Olivia, Elvira, Caroline, Klaus, Hanne, Julie, Josefine, Sonja, Årets børneknag: Caroline.  (dina runner up )Årtes voksenknag:  Lizette, (julie runner up)
    Førstehjælpskassen skal opdateres.

Førstehjælpskursus afholdes 14-15 januar. Nytårskur den 8. januar.